وبگاه شخصی صدرا مومنی
اخیرا با خودم درگیرم ، هرچی فکر میکنم میبینم هیچ چیزم از خودم نیست ، هی شخصیت اینو و اون رو کپی کردم و تو خودم جا دادم ، الان احساس میکنم فول شده ، دیگه جایی واسه شخصیتای دیگه نداره ،  پس به این
صفحه اصلی عناوین مطالب تماس با من ماه اسکین پروفایل
اطلاعات
آمار کاربران
افراد آنلاین : 1
اعضای آنلاین : 0
تعداد اعضا : 21
--------------------------------------------

--------------------------------------------
آمار مطالب
کل مطالب : 37
کل نظرات : 47
--------------------------------------------
آمار بازدید
بازدید امروز : 90 نفر
باردید دیروز : 11 نفر
ورودی امروز گوگل : 0
ورودی گوگل دیروز : 0
بازدید هفته : 132 نفر
بازدید ماه : 114 نفر
بازدید سال : 892 نفر
بازدید کلی : 12,799 نفر
--------------------------------------------
اطلاعات شما
آِ ی پی : 3.15.237.255
مرورگر : Safari 5.1
سیستم عامل :
عضويت سريع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
مطالب پر بازدید
امروز تولدمه بازدید : 153
im back بازدید : 129
شُل بگیر بازدید : 127
خلصه بازدید : 121
به زودی بازدید : 111
کارگردانی بازدید : 107
یاد گرفتم . . بازدید : 105
تولدت مبارکـــ بازدید : 101
تغییر بزرگ بازدید : 95
کتاب بازدید : 93
نميدونم چرا بازدید : 91
دیدی چی شد؟ بازدید : 87
جلوتر بازدید : 85
مار نباشیم بازدید : 85
نظر سنجی
ﻧﻈﺮﺗﻮﻥ ﺭﺍﺟﺐ ﻭﺑﮕﺎﻩ مومن ؟
لینک های مفید
جستجو



تغییر بزرگ

اخیرا با خودم درگیرم ، هرچی فکر میکنم میبینم هیچ چیزم از خودم نیست ، هی شخصیت اینو و اون رو کپی کردم و تو خودم جا دادم ، الان احساس میکنم فول شده ، دیگه جایی واسه شخصیتای دیگه نداره ، 

پس به این نتیجه رسیدم ریستارت لازمه ، 

ریستارت افکارم ، شخصیتم ...

و      ...

و ...

و     ...



من واقعا به این تغییر نیازمندم

روزام تکراریه مثل این که یه سریال رو بار ها و بار ها ببینی و بفهمی توی فلان ساعت چه اتفاقی میافته و به امید ایجاد تغییرات حتی اندک


البته خیلی وقته روی این استراتژی جدیدم دارم  کار میکنم ، که حالا تکمیل شده ، که حالا همه میتونن چهره ی واقعی من رو ببینن  ...




قسمتی از این شخصیت جدید که شامل اینا میشه ...

 

- ورزش کنم و تحرک داشته باشم 

 

- بیشتر مطالعه کنم


- سعی کنم بیشتر هیپ هاپی باشم و افکارم رو هیپ هاپی کنم


- تصمیم دارم کمتر توی دنیای مجازی بچرخم ، دوستای واقعی پیدا کنم  واقعا الان احساس کمبود دارم ، دوس دارم یکی بهم تلفن کنه ، حالمو بپرسه ، بگه وقت داری بریم دور دور ، یا مثلا این چیزا...

هرچند من توی دنیای مجازی چیزایی رو کشف کردم و دوستای پیدا کردم که هیچوقت لنگشون پیدا نمیشه


و...چندین نکته ی دیگه 


کلا همونطوری که قبلا بودم یه شخصیت کاملا هیپ هاپی اما این بار کمی وسیع تر  ، 


که کم کم با من بیشتر آشنا میشین چشمک


البته اینو بار ها به خودم گفتم

که 

امکان داره همه مسخره ت کنن ؛ کمن اونایی که تورو تشویقت کنن" علی اوج - پازل


چون همیشه من راهی رو خواستم برم و واسه کسی توضیح دادم که میخوام این کارو بکنم به بازی گرفته 

بی توجهی کردن ، و خندیدن بهم ، اما من ایمان دارم به خودم و همین کافیه ، این بارم میدونم که میتونم این تغییر بزرگ رو توی زندگیم  ایجاد کنم...



زندگی بدونه تغییر خود باختنه





بازدید : 95

جمعه 02 مرداد 1394 | 7:51 | نویسنده : 100RΔ
ارسال نظر
کد امنیتی رفرش


.: Weblog Themes By mahskin :.

موضوعات وب
دست نوشته های مندست نوشته های من
عکس های منعکس های من
پيوندهاي روزانه
ایدی مدیر
ایدی مدیر
پشتیبانی
قالب طراحی سایت