وبگاه شخصی صدرا مومنی
من فکر میکردم بزرگ شم زندگی خوب میشه و گذشته رو فراموش میکنم ... ولی الان همه چی رو سرم خراب شده ، ادمای دو رنگ افکار و هدفای بی رنگ حرفای مفت من یه نقاش میخوام ، که به زندگیم رنگ بپاشه ! به بومه س
صفحه اصلی عناوین مطالب تماس با من ماه اسکین پروفایل
اطلاعات
آمار کاربران
افراد آنلاین : 1
اعضای آنلاین : 0
تعداد اعضا : 21
--------------------------------------------

--------------------------------------------
آمار مطالب
کل مطالب : 37
کل نظرات : 47
--------------------------------------------
آمار بازدید
بازدید امروز : 94 نفر
باردید دیروز : 11 نفر
ورودی امروز گوگل : 0
ورودی گوگل دیروز : 0
بازدید هفته : 136 نفر
بازدید ماه : 118 نفر
بازدید سال : 896 نفر
بازدید کلی : 12,803 نفر
--------------------------------------------
اطلاعات شما
آِ ی پی : 18.223.134.29
مرورگر : Safari 5.1
سیستم عامل :
عضويت سريع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
مطالب پر بازدید
امروز تولدمه بازدید : 153
im back بازدید : 129
شُل بگیر بازدید : 127
خلصه بازدید : 121
به زودی بازدید : 111
کارگردانی بازدید : 107
یاد گرفتم . . بازدید : 105
تولدت مبارکـــ بازدید : 101
تغییر بزرگ بازدید : 95
کتاب بازدید : 93
نميدونم چرا بازدید : 91
دیدی چی شد؟ بازدید : 87
جلوتر بازدید : 85
مار نباشیم بازدید : 85
نظر سنجی
ﻧﻈﺮﺗﻮﻥ ﺭﺍﺟﺐ ﻭﺑﮕﺎﻩ مومن ؟
لینک های مفید
جستجو



گم

من فکر میکردم بزرگ شم زندگی خوب میشه و گذشته رو فراموش میکنم ...

ولی الان همه چی رو سرم خراب شده ،

ادمای دو رنگ افکار و هدفای بی رنگ حرفای مفت من یه نقاش میخوام

، که به زندگیم رنگ بپاشه ! به بومه سیاه سفیدم رنگ و لحاب بده ، هرچی میرم جلوتر گم تر از قبل میشم و راه برگشتو نمیخوام ،

 

من ادمای دو رنگو نمیخوام من زندگی رنگارنگ تو قصه هارو میخوام ،

 

سعی میکنم از سرزنش ها و حرفای مفت دوری کنم ...

 

ولی بیشتر رو مخم رژه میرن ، نه پشتوانه ای دارم برای پرواز ،و نه همراهی و نه هدفی ... گم گم گم ... گم شدم تو راه زندگیم !

یه طوفان عجیب میاد و درختا میلرزن ، و از ترس اب میشم با هر رعد و برق

 

... خیلی وقته تو بیشه ی زندگی گم شدم ، تو خودم گم شدم میزنم اونور نفهمم چی میگذره ولی میفهمم ... من میخوام نفهم باشم ، ولی نمیشه میبینم ، حس میکنم ، درک میکنم کاش میتونستم خوبیارو ببینم و حس کنم ... من اهله پیشرفت و پروازم ولی چجوری ؟ الان که رفتم لبه پرتگاه و میخوام دوتا بالمو باز کنم و بپرم و تعادلمو حفظ کنم ... نمیدونم چطور... از افتادن ترس ندارم ، از تمسخر لاشخورای دورم میترسم ... من رهایی و آرامشو رو میخوام نه افکار پیچیده و گم ...

 

من محبت نمیخوام من درک میخوام ... باید ترس رو بترسونم و پیشرفت کنم ، ولی نمیدونم باید چیکار کنم... قبول دارم تو خیلی چیزا زیاد روی کردم ... الان گم شدم ...نمیدونم چیکار کنم .

 

 

#گم گنگ تر از همیشه





بازدید : 67

دوشنبه 14 تیر 1395 | 23:42 | نویسنده : 100RΔ
ارسال نظر
کد امنیتی رفرش



نام ارسال کننده: عابد

ادمهاي دو رنگ در اين دوره و زمانه زياد شدند اا هستند ادمهايي كه حانشان را براي هم فدا مي كنند
پاسخ : فدای تو ، سخنای ارزشمندتو باید با اب طلا نوشت رفیق ❤🙏

1395/05/23 || 21:29


نام ارسال کننده: mani

گیر کردی تو این گنگی
1395/04/15 || 14:03


نام ارسال کننده: dash yodada

اهل این شهر بت نمی خورن خب
پاسخ : ♥♥♥

1395/04/15 || 0:22


.: Weblog Themes By mahskin :.

موضوعات وب
دست نوشته های مندست نوشته های من
عکس های منعکس های من
پيوندهاي روزانه
ایدی مدیر
ایدی مدیر
پشتیبانی
قالب طراحی سایت