وبگاه شخصی صدرا مومنی
تو این مدت خیلی چیزارو فهمیدم ... بعد های دیگه ای از ادما و طرز برخوردشونو دیدم ...    فهمیدم حقیقت اون چیزیه که ازش فراری هستیم ...   یادمه میگفتن مار تو استینت پرورش نده ... 
صفحه اصلی عناوین مطالب تماس با من ماه اسکین پروفایل
اطلاعات
آمار کاربران
افراد آنلاین : 1
اعضای آنلاین : 0
تعداد اعضا : 21
--------------------------------------------

--------------------------------------------
آمار مطالب
کل مطالب : 37
کل نظرات : 47
--------------------------------------------
آمار بازدید
بازدید امروز : 88 نفر
باردید دیروز : 11 نفر
ورودی امروز گوگل : 0
ورودی گوگل دیروز : 0
بازدید هفته : 130 نفر
بازدید ماه : 112 نفر
بازدید سال : 890 نفر
بازدید کلی : 12,797 نفر
--------------------------------------------
اطلاعات شما
آِ ی پی : 18.223.0.53
مرورگر : Safari 5.1
سیستم عامل :
عضويت سريع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
مطالب پر بازدید
امروز تولدمه بازدید : 153
im back بازدید : 129
شُل بگیر بازدید : 127
خلصه بازدید : 121
به زودی بازدید : 111
کارگردانی بازدید : 107
یاد گرفتم . . بازدید : 105
تولدت مبارکـــ بازدید : 101
تغییر بزرگ بازدید : 95
کتاب بازدید : 93
نميدونم چرا بازدید : 91
دیدی چی شد؟ بازدید : 87
جلوتر بازدید : 85
مار نباشیم بازدید : 85
نظر سنجی
ﻧﻈﺮﺗﻮﻥ ﺭﺍﺟﺐ ﻭﺑﮕﺎﻩ مومن ؟
لینک های مفید
جستجو



مار نباشیم

تو این مدت خیلی چیزارو فهمیدم ...

بعد های دیگه ای از ادما و طرز برخوردشونو دیدم ... 

 

فهمیدم حقیقت اون چیزیه که ازش فراری هستیم ...

 

یادمه میگفتن مار تو استینت پرورش نده ... 

 

اما بعد از کمی زندگانی تازه یافتم ما هممون ماریم ، اگه بخوایم حساب خودمونو از بقیه جدا کنیم لااقل کمه کمش مویرگی ، اطرافیانمون مارن ... 

 

حالا چرا مار ؟ 

خودمم نمیدونم ، اما یه حدس هایی میزنم که به این دلیل باشه که طبق یافته ی پژوهندگان قرون اخیرا ،

 

 اینکه مار پوست میکنه و هر چند وقت یه بار میره تو یه جلد تازه ...

 

اما من همیشه انقد خوب نبودم ، که این لطف رو به اطرافیانم بکنم و بهشون بگم مار :|||

 

بگذریم نقطه سر خط...

 

یه روز زیر یه درخت دراز کشیده بودم و از سیگار بهمن دو هزارتومنیم کام میگرفتم با خودم گفتم الان این درخت سیب که هیچی ، گلابی هم نداره بخوره به کله ی پوکم که نیوتون نسخه قرن بیست و یکمش بشم ... بعد از اندکی دلداری 

 

( نگه داشتن دل خود در دست )

 

 

 گفتم کمه کمش هری پاتر نشم دیگه صادق هدایت که میشم ...

 

 مگه نه ؟ ...

 

پ.ن 1 : 

بیاین مار نباشیم دوستان

 

پ.ن 2 :

 هرچی هستیم باشیم اگر چه مار میشن بقیه با این حرکتمون ...

 بیخیال نگران نباش تو پی نوشت یک بهشون گفتم مار نباشن ...

 

 تو خودت باش ...





بازدید : 84

پنجشنبه 18 آذر 1395 | 14:08 | نویسنده : 100RΔ
ارسال نظر
کد امنیتی رفرش


.: Weblog Themes By mahskin :.

موضوعات وب
دست نوشته های مندست نوشته های من
عکس های منعکس های من
پيوندهاي روزانه
ایدی مدیر
ایدی مدیر
پشتیبانی
قالب طراحی سایت