وبگاه شخصی صدرا مومنی
تنها اشتباهی که تو طول عمرم داشتم این بود که (تنها یه تغییر کافیه )  اما غافل از اینه همه چی هر آن در حال تغییر کردنه ،  همه چی تغییر میکنه ... طرز فکر - ادما - طرز برخورد - نوع زندگی کرد
صفحه اصلی عناوین مطالب تماس با من ماه اسکین پروفایل
اطلاعات
آمار کاربران
افراد آنلاین : 1
اعضای آنلاین : 0
تعداد اعضا : 21
--------------------------------------------

--------------------------------------------
آمار مطالب
کل مطالب : 37
کل نظرات : 47
--------------------------------------------
آمار بازدید
بازدید امروز : 96 نفر
باردید دیروز : 11 نفر
ورودی امروز گوگل : 0
ورودی گوگل دیروز : 0
بازدید هفته : 138 نفر
بازدید ماه : 120 نفر
بازدید سال : 898 نفر
بازدید کلی : 12,805 نفر
--------------------------------------------
اطلاعات شما
آِ ی پی : 3.140.186.201
مرورگر : Safari 5.1
سیستم عامل :
عضويت سريع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
مطالب پر بازدید
امروز تولدمه بازدید : 153
im back بازدید : 129
شُل بگیر بازدید : 127
خلصه بازدید : 121
به زودی بازدید : 111
کارگردانی بازدید : 107
یاد گرفتم . . بازدید : 105
تولدت مبارکـــ بازدید : 101
تغییر بزرگ بازدید : 95
کتاب بازدید : 93
نميدونم چرا بازدید : 91
دیدی چی شد؟ بازدید : 87
جلوتر بازدید : 85
مار نباشیم بازدید : 85
نظر سنجی
ﻧﻈﺮﺗﻮﻥ ﺭﺍﺟﺐ ﻭﺑﮕﺎﻩ مومن ؟
لینک های مفید
جستجو



جلوتر

تنها اشتباهی که تو طول عمرم داشتم این بود که (تنها یه تغییر کافیه ) 

اما غافل از اینه همه چی هر آن در حال تغییر کردنه ، 

همه چی تغییر میکنه ...

طرز فکر - ادما - طرز برخورد - نوع زندگی کردن و...

من هم این مدت خیلی تغییر کردم ...

طرز فکرم ، دیدم نسبت به دنیا ، نسبت به خودم ، ...همه چی

همیشه سعی داشتم به خودمم تغییر بدم چون مورد تایید خودم نبودم ، اما حالا خودمم...

وقتی به گذشتم یا حتی مطالبی که اون اوایل تو وبم نوشتم نگاه میندازم واقعا خندم میگیره...

 افکارم چند ساله پیش چه رنگی داشته و الان چجوریه !

اصلا نمیتونم فکرشو کنم که اون من بودم...یا اصلا اون مطالبو من نوشتم...

یه افکار ساده و الگو گیر و زندگیه گنجیشگ وار از این شاخه به اون شاخه پریدن...بی هدف و بی فکر...

گاهی دلم میخواد گذشتمو بسپرم به باد...اما فکرم میگه بزار همه چی سرجاش بمونه ، یه روز میرسه ببینی از کجا به کجا پرواز کردی ، انوقته دیگه سردرگم نمیشی و میدونی چی بودی و چی شدی ...

 

حالا که قراره یه قدم جلوتر بردارم ، و از این قفس خلاص شم و درای جدید تری به روم باز شه...

باید تو انتخاب این درا خیلی دقت کنم ...

یه اشتباه ریز باعث به هم ریختن همه چی میشه ...

از قبل انتخابم رو کردم ... و به خودم قول دادم سمت حواشی نرم ... و تنها ‌، هدفم توی راستای دیدم باشه‌‌‌ ...

شاید یا مثلما توی این راه سختیای زیادی هست ، موانع زیادی کاشته شده...

اما یه جمله هست که میگه »

( یادم میره سختی وقتی رد میشم از خطِ پایان ...)

 

و در اخر هم اینکه:

 فکر میکنم سالِ جدید ساله خوبی باشه

و پر از فکرای عملی ‌... و پله های ترقی شده...پیشاپیش سالِ نو مبارک 1395





بازدید : 85

پنجشنبه 13 اسفند 1394 | 22:06 | نویسنده : 100RΔ
ارسال نظر
کد امنیتی رفرش



نام ارسال کننده: عابد

همه چیز تغییر می کند و ما آدمها باید وفاداری نسبت به هم،غم خواری نسبت به همدیگر،محبت نسبت به همدیگر را بیشتر در وجودمان بیاوریم چون زندگی بدون هم دیگر بی فایده و بی هدف است.( خنده بر لب هر انسان،آرزوی انسانهای والا مقام و بزرگ است) کوشش ما بر این باشدکه خیرخواه و کمک کننده هر فرد باشیم.
1394/12/16 || 21:21


نام ارسال کننده: Mm

عالی✌️✌✌
1394/12/14 || 11:36


.: Weblog Themes By mahskin :.

موضوعات وب
دست نوشته های مندست نوشته های من
عکس های منعکس های من
پيوندهاي روزانه
ایدی مدیر
ایدی مدیر
پشتیبانی
قالب طراحی سایت