وبگاه شخصی صدرا مومنی
سلام بعد از مدت ها... یه چند مدته زیاد نمیتونم آپ کنم این جارو... درگیر مسائل زندگیم خارج از دنیای مجازی... یک سری تصمیمایی گرفتم که دارم روشون کار میکنم  که ایشالا اوکی میشن... داستان زندگی
صفحه اصلی عناوین مطالب تماس با من ماه اسکین پروفایل
اطلاعات
آمار کاربران
افراد آنلاین : 1
اعضای آنلاین : 0
تعداد اعضا : 21
--------------------------------------------

--------------------------------------------
آمار مطالب
کل مطالب : 37
کل نظرات : 47
--------------------------------------------
آمار بازدید
بازدید امروز : 93 نفر
باردید دیروز : 11 نفر
ورودی امروز گوگل : 0
ورودی گوگل دیروز : 0
بازدید هفته : 135 نفر
بازدید ماه : 117 نفر
بازدید سال : 895 نفر
بازدید کلی : 12,802 نفر
--------------------------------------------
اطلاعات شما
آِ ی پی : 18.216.123.120
مرورگر : Safari 5.1
سیستم عامل :
عضويت سريع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
مطالب پر بازدید
امروز تولدمه بازدید : 153
im back بازدید : 129
شُل بگیر بازدید : 127
خلصه بازدید : 121
به زودی بازدید : 111
کارگردانی بازدید : 107
یاد گرفتم . . بازدید : 105
تولدت مبارکـــ بازدید : 101
تغییر بزرگ بازدید : 95
کتاب بازدید : 93
نميدونم چرا بازدید : 91
دیدی چی شد؟ بازدید : 87
جلوتر بازدید : 85
مار نباشیم بازدید : 85
نظر سنجی
ﻧﻈﺮﺗﻮﻥ ﺭﺍﺟﺐ ﻭﺑﮕﺎﻩ مومن ؟
لینک های مفید
جستجو



سردرگم

سلام بعد از مدت ها...چشمک

یه چند مدته زیاد نمیتونم آپ کنم این جارو...

درگیر مسائل زندگیم خارج از دنیای مجازی...

یک سری تصمیمایی گرفتم که دارم روشون کار میکنم 

که ایشالا اوکی میشن...

داستان زندگیم خیلی پیچیده شده  سردرگمم ...نمیدونم چیکار دارم میکنم و  چیکار باید بکنم...

همه چیز باهم قاطی شده ،

به هر دری میزنم بسته میشه

هرکاری میکنم دیگه مثل سابق نمیتونم روی قولام وایستم ...

هر حرفی که میزنم انگار روی هواس پوچه...

هی به هرکس و ناکس اعتماد میکنم

همه از دستم شاکی شدن...

و هزارتا از این جور مسائل


خارج از این بحث 

ناراحتم از اینکه چرا قدر بعضی آدمای دور و ورم رو ندونستم ، وقتی پریدن یا رابطم باهاشون قطع شد متوجه خوب بودنشون شدم ...

ادمای خیلی کمی هستن که خوبیتو بخوان یا تورو فقط واسه خودت بخوان...

همه سعی میکنن سنگ بندازن جلوی پات...


خود پرستی بین ماها حقیقته رفیق امروز نیازی به قسم خوردن نداریم /پیشرو 


 این روزا شدید به یکی نیاز دارم که باهاش صحبت کنم و دغدغه فکریمو بهش بگم و خودمو تخلیه کنم...


خودم دارم افسرده ,  و روحم داره بیمار میشه باید پیشگیری کنم... 


مدرسه رو هم که پیچوندیم ، یاد گرفتیم یاد میدن تو هیچ ...

 شاید برای بعضیا ارزشی داشته باشه چیزایی که تو مدرسه بهشون تحمیل میکنن...و تهشم یه مدرک کاغذی میچپونن بهشون...


اما برای من چیزایی دیگه ای ارزش داره و مهمه واسم ...

منی که کسی پشتم نیست نه پدر و مادر و هیچ پشت وانه ای ندارم برای اینده ...

چرا باید عمرمو توی مدرسه هدر بدم...باید هرچه زودتر دست بجنبونم برای زندگیم...خودم باید خودمو بسازم , و باید روی پای خودم وایستم !

و میدونم که من به خواسه هام میرسم ، هیچی هم نمیتونه جلومو بگیره 👊





بازدید : 69

جمعه 03 مهر 1394 | 0:10 | نویسنده : 100RΔ
ارسال نظر
کد امنیتی رفرش



نام ارسال کننده: امید

آخر جاده میشه نور و دید، اگه به نور اعتقاد داشته باشی ، خیلی جاها باید یه استب بزنی مثل فیلم بعد از نو شروع کنی ، به قول حسین پناهی استراحت کامل به مخت بدی ، موفق باشی
پاسخ : سلامت باشى مشتى

1394/07/10 || 7:39


نام ارسال کننده: hossein

تو اگه میدونستی چقد قدرت داری اینقد آروم سرتو رو بالش نمیذاشتیو بخوابی،به امید فردا از امشب قصه هاتو مینوشتی!اولین چیزی که واسه رسیدن به بالا بهش احتیاج داری کمک خداست همین!

همه پشتتن داداش...از خدا تا رفقات
پدر و مادر که جای خود داره!
سعی کن راهتو درست انتخاب کنی ایشالا که آینده باب دلته و تعبیر رویاهات...موفق باشی داداش خوبم،دوستدارم
1394/07/03 || 2:25


نام ارسال کننده: ali

موفق باشی داشم.
عکس خیلی جالبه
1394/07/03 || 0:22


.: Weblog Themes By mahskin :.

موضوعات وب
دست نوشته های مندست نوشته های من
عکس های منعکس های من
پيوندهاي روزانه
ایدی مدیر
ایدی مدیر
پشتیبانی
قالب طراحی سایت