وبگاه شخصی صدرا مومنی
سلام  اخرین پستی که اینجا نوشتم ، چهارمین سالی بود که اینجارو زده بودم ... الان از اون پست ، چهار سال میگذره ... خیلیه مگه نه ؟ تو این چند سال کلی چیزا عوض شده ... شوخی شوخی داریم
صفحه اصلی عناوین مطالب تماس با من ماه اسکین پروفایل
اطلاعات
آمار کاربران
افراد آنلاین : 2
اعضای آنلاین : 0
تعداد اعضا : 21
--------------------------------------------

--------------------------------------------
آمار مطالب
کل مطالب : 37
کل نظرات : 47
--------------------------------------------
آمار بازدید
بازدید امروز : 91 نفر
باردید دیروز : 11 نفر
ورودی امروز گوگل : 0
ورودی گوگل دیروز : 0
بازدید هفته : 133 نفر
بازدید ماه : 115 نفر
بازدید سال : 893 نفر
بازدید کلی : 12,800 نفر
--------------------------------------------
اطلاعات شما
آِ ی پی : 3.19.56.114
مرورگر : Safari 5.1
سیستم عامل :
عضويت سريع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
مطالب پر بازدید
امروز تولدمه بازدید : 153
im back بازدید : 129
شُل بگیر بازدید : 127
خلصه بازدید : 121
به زودی بازدید : 111
کارگردانی بازدید : 107
یاد گرفتم . . بازدید : 105
تولدت مبارکـــ بازدید : 101
تغییر بزرگ بازدید : 95
کتاب بازدید : 93
نميدونم چرا بازدید : 91
دیدی چی شد؟ بازدید : 87
جلوتر بازدید : 85
مار نباشیم بازدید : 85
نظر سنجی
ﻧﻈﺮﺗﻮﻥ ﺭﺍﺟﺐ ﻭﺑﮕﺎﻩ مومن ؟
لینک های مفید
جستجو



1460 روز نبود

سلام نیشخند


اخرین پستی که اینجا نوشتم ، چهارمین سالی بود که اینجارو زده بودم ...

الان از اون پست ، چهار سال میگذره ...

خیلیه مگه نه ؟

تو این چند سال کلی چیزا عوض شده ...

شوخی شوخی داریم جدی جدی بزرگ میشیم . شماهم مثه من اینو دوس ندارین نه ؟  بگذریم همونجوری که تا الان گذشتیم ... تو این چند سال با کلی آدم باحال آشنا شدم که قدرشونو خیلی میدونم ولی قدر یکیشون رو ندونستم ناراحت

حس میکنم تغییر من از اونجا بود ... دور شدن خودم از خودم اونجا بود ...

ولی خب چه خوب چه بد بازم تموم شده ... ولش کن :)

ولی مملی آخه ؟خنثی

الان خیلی یهویی تو گذشته ها میچرخیدم . که یهو این وبو دیدم ... 

دیگه داشتم خیلی دور میشدم که گفتم بیام یکم نزدیک تر ...

حالا ماچ کنیم همو یا بغل ؟

راستش الان که دارم این تکس رو مینویسم . شرایط روحی مناسبی ندارم ...

یکم همه چی پیچیده به هم :|

حال به هم زن . میدونی ؟

یه ندایی داره میگه : بسه آغا انقد چس ناله نکن سبز

باشه !

ولی خب تنها کاری که این روزا میشه کرد اینه که باید خوش بود !

تامام :|||


دیگه نمیدونم کی میشه بیام اینجا ! فقط امیدوارم چهار ساله دیگه نباشه :)





بازدید : 40

سه شنبه 11 تیر 1398 | 3:01 | نویسنده : 100RΔ
ارسال نظر
کد امنیتی رفرش



نام ارسال کننده: سینما در ماشین با ایرانتیک

سینما در ماشین
https://www.irantic.com/car-cinema
من بابت سایت خوبتون ممنون هستم. ایرانتیک جدیدا ویژگی جدیدی آورده که توسط آن میتونیم با ماشین بریم داخل سینما و فیلم سینمایی رو از داخل ماشین ببینیم. اینجوری هم راحت تریم هم بهداشتیه هم خوراکی میتونیم سینما ببریم با خودمون.سینما ماشین بهترین کاری که کرده اینه که صدای سینما هم دست خودمون هست و میتونیم از رادیو ماشین صدای سینما رو پلی کنیم.
شهرهای تهران و کرج و قم و شیراز و مشهد و اصفهان و احتمالا تبریز هم سینما ماشین رو دارن میارن. کلا خیلی حال میده این سینما در ماشین .
پیشنهاد میکنم ی بار امتحانش کنید...
سایت ایران تیک یک سایت هست که با ادرس irantic.com در دسترس هست و بلیت سینما و بلیط کنسرت و بلیط تئاتر رو میتونید ازش تهیه کنید. قیمت بلیط ها با تخفیف ویژه هستند.
1399/03/13 || 0:06


.: Weblog Themes By mahskin :.

موضوعات وب
دست نوشته های مندست نوشته های من
عکس های منعکس های من
پيوندهاي روزانه
ایدی مدیر
ایدی مدیر
پشتیبانی
قالب طراحی سایت