وبگاه شخصی صدرا مومنی
چند شنبست امروز ؟ چندمه ؟ اه پس شمعش کو ؟ سه چهار ساله هر سالش تو همین روز این جمله رو تکرار میکنم اینجا ... تولد ، واژه جالبی به نظر نمیرسه اما جا افتاده ...  اگه بخوایم از نگاه دیگری ببینیم
صفحه اصلی عناوین مطالب تماس با من ماه اسکین پروفایل
اطلاعات
آمار کاربران
افراد آنلاین : 1
اعضای آنلاین : 0
تعداد اعضا : 21
--------------------------------------------

--------------------------------------------
آمار مطالب
کل مطالب : 37
کل نظرات : 47
--------------------------------------------
آمار بازدید
بازدید امروز : 97 نفر
باردید دیروز : 11 نفر
ورودی امروز گوگل : 0
ورودی گوگل دیروز : 0
بازدید هفته : 139 نفر
بازدید ماه : 121 نفر
بازدید سال : 899 نفر
بازدید کلی : 12,806 نفر
--------------------------------------------
اطلاعات شما
آِ ی پی : 3.145.42.94
مرورگر : Safari 5.1
سیستم عامل :
عضويت سريع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
مطالب پر بازدید
امروز تولدمه بازدید : 153
im back بازدید : 129
شُل بگیر بازدید : 127
خلصه بازدید : 121
به زودی بازدید : 111
کارگردانی بازدید : 107
یاد گرفتم . . بازدید : 105
تولدت مبارکـــ بازدید : 101
تغییر بزرگ بازدید : 95
کتاب بازدید : 93
نميدونم چرا بازدید : 91
دیدی چی شد؟ بازدید : 87
جلوتر بازدید : 85
مار نباشیم بازدید : 85
نظر سنجی
ﻧﻈﺮﺗﻮﻥ ﺭﺍﺟﺐ ﻭﺑﮕﺎﻩ مومن ؟
لینک های مفید
جستجو



ممرضا

چند شنبست امروز ؟

چندمه ؟ اه پس شمعش کو ؟

سه چهار ساله هر سالش تو همین روز این جمله رو تکرار میکنم اینجا ...

تولد ، واژه جالبی به نظر نمیرسه اما جا افتاده ...

 اگه بخوایم از نگاه دیگری ببینیم تولد یه چیزیه که هر روز درون ما شکل میگیره ...

خب بیخیال پیچیدش نکنم ...

اینو نگفتم که یه روزایی خلوت بود دورمون اما شور و هیجان داشت دنیای دیگه ای بود خلاصه اما حالا ( این روزا شلوغه اما بی فروغ ) بیداری این روزا خواب تلخیه...

باور کن ... بدون غرور میگم دلتنگ قدیمم همین 😞...

بعضی،موقع ها یه کلمه هایی تو مغزم میرن و میان که حس میکنم اصلا زنده نیستم،اصلا تلاشم جواب نمیده نمیدونم حس میکنم دو تا شخصیت دارم یه روز خوب،یه روز بد اما باز که میگذره میفهمم دو ساعت خوبم بقیش بد....

از اون ترس دارم که همش بشه بد....

از همون پسر بزدل و ترسو چیزی کشوندم بیرون که خستگی رو خسته کرد ، ترسو ترسوند ، حقیقت هارو اشکار کرد ... ولی بازم یه چیز ازارش میده اونم فعلشه ... پس کی از این مرداب میشه خارج شد و مثل باقی مردم تو چرخه ی زمان و در حال زندگی کرد ؟ ممرضا دوباره خسته شده ، ممرضا دوباره سردرگم شده ... ممرضا میدونه تو دی ماهه و امروز بیست و دوم شده و تولدشه ، اما تفاوتی احساس نمیکنه ... ممرضا داره به کجا کشیده میشه ؟





بازدید : 54

چهارشنبه 22 دی 1395 | 8:13 | نویسنده : 100RΔ
ارسال نظر
کد امنیتی رفرش


.: Weblog Themes By mahskin :.

موضوعات وب
دست نوشته های مندست نوشته های من
عکس های منعکس های من
پيوندهاي روزانه
ایدی مدیر
ایدی مدیر
پشتیبانی
قالب طراحی سایت