وبگاه شخصی صدرا مومنی
هروقت میخوام دلمو صاف کنم ...  یه هدف جدید پیدا کنم ...   بازم یکی میاد با یه حرکت گند میزنه بهم از درون ...    منم دوست داشتم پیشرفت کنم ، منم دوست داشتم یه پشتوانه منو پرتاب
صفحه اصلی عناوین مطالب تماس با من ماه اسکین پروفایل
اطلاعات
آمار کاربران
افراد آنلاین : 1
اعضای آنلاین : 0
تعداد اعضا : 21
--------------------------------------------

--------------------------------------------
آمار مطالب
کل مطالب : 37
کل نظرات : 47
--------------------------------------------
آمار بازدید
بازدید امروز : 89 نفر
باردید دیروز : 11 نفر
ورودی امروز گوگل : 0
ورودی گوگل دیروز : 0
بازدید هفته : 131 نفر
بازدید ماه : 113 نفر
بازدید سال : 891 نفر
بازدید کلی : 12,798 نفر
--------------------------------------------
اطلاعات شما
آِ ی پی : 18.223.125.219
مرورگر : Safari 5.1
سیستم عامل :
عضويت سريع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
مطالب پر بازدید
امروز تولدمه بازدید : 153
im back بازدید : 129
شُل بگیر بازدید : 127
خلصه بازدید : 121
به زودی بازدید : 111
کارگردانی بازدید : 107
یاد گرفتم . . بازدید : 105
تولدت مبارکـــ بازدید : 101
تغییر بزرگ بازدید : 95
کتاب بازدید : 93
نميدونم چرا بازدید : 91
دیدی چی شد؟ بازدید : 87
جلوتر بازدید : 85
مار نباشیم بازدید : 85
نظر سنجی
ﻧﻈﺮﺗﻮﻥ ﺭﺍﺟﺐ ﻭﺑﮕﺎﻩ مومن ؟
لینک های مفید
جستجو




هروقت میخوام دلمو صاف کنم ... 

یه هدف جدید پیدا کنم ...

 

بازم یکی میاد با یه حرکت گند میزنه بهم از درون ... 

 

منم دوست داشتم پیشرفت کنم ، منم دوست داشتم یه پشتوانه منو پرتاب کنم به سمت جلو - یه پدر ...

 

منم دوست داشتم یکیو داشته باشم باهاش بدون خجالت از همه چیزم بگم - یه مادر ...

 

منم دوست داشتم یکیو داشته باشم پایه جنگولک بازی و منطق و معرفت باشه -  یه رفیق

 

ولی نبود ...

 

مشکل اینجاست هیچوقت هیچی سرجاش نبود ...

 

یه دفه بزار شونه خالی کنم ...

 

گذشته دست من نبوده ، آینده تو مشتمه ... ( دروغ گفتم )

 

آینده مثل گذشته میسوزه...

 

نا امید نشیم ... 

بالاخره پایان شب سیه سپید است... 

مهم اینه که از الان به بعد ... از روزای اخر فصل سرما یه چیزی به دست اوردم باور نکردنی ... #هدف 

 

 

میخوام قبل از سال جدید یکم دعا کنم ...

 

خدایا ، کمکم کن خوب رو از بد تشخیص بدم ...

 

خدایا ، قدرت رهایی میخوام ، وابستگی رو از من دور کن ...

 

 

خدایا ، کمکم کن دوباره بلند شم...

 دوباره بشم همون آدم سابق ، همون آدمی که بی دغدغه شبارو میخوابید صبح با یاد خودت میرفت مدرسه و شاد و خندون وقت رو سپری میکرد ...

 

تو گذشته غرقم ... 

رک بخوام بگم ، دلتنگ قدیمم ، خیـــــــــــــــلـــــــــــی ...

ولی حیف ...

اون روزا دیگه برنمیگرده ...

این روزا هم میره ...

 میشه جزعی از خاطرات ...

 

بیاین قدر همدیگه رو بدونیم ، با هم خوب باشیم ...

 بعد ها فقط از هممون فقط یه اسم و خاطره میمونه ... 

 

بگذریم ...

 

گاهی اوقات ده ها نفر به اصتلاح به فکرت هستند...

همش سعی دارن تورو به راه درست هدایت کنند با گفتار و حرف هاشون ...

 

 اما یک نفر پیدا میشه چه خواسته و چه ناخواسته با یک عمل کوچیک راهی رو که سال هاست داری میری رو یک شبه بمبست میکنه و میکشونتت به راه حقیقی و درستی ...

 

همیشه از تغییر میگفتم ، دنبال یه تغییر بزرگ بودم اما آگاه نبودم از اینکه تغییر فقط باید از درون شکل بگیره ...

 

 دست تو نیست کی بخوای تغییر کنی ... 

 

تغییر خودش اتفاق میفته با شرایط با مکان با گذر زمان ...

 

برای تغییر دادن شرایط و اطراف باید اول خودمون رو تغییر بدیم ...

 اون موقه هستش که میتونیم جهان رو تغییر بدیم ...

( این راه و این تجربه رو مدیون به نفرم )

 

بازم بگذریم ... 

 

و در آخر :

 

تو این چند مدت کلی حرف و خاطرات نگفته دارم که باید اینجا نوشته بشن اما ... 

 سال تموم شد ...

 سال نو مبارک  ... 

چهار ساله شدن وبگاه هم مبارک 

 روزای خوبی در راهه ... 

سال خوبی رو برای خودم و همه ارزو میکنم ... 1396 ❤️





بازدید : 67

جمعه 27 اسفند 1395 | 3:51 | نویسنده : 100RΔ
ارسال نظر
کد امنیتی رفرش


.: Weblog Themes By mahskin :.

موضوعات وب
دست نوشته های مندست نوشته های من
عکس های منعکس های من
پيوندهاي روزانه
ایدی مدیر
ایدی مدیر
پشتیبانی
قالب طراحی سایت