وبگاه شخصی صدرا مومنی
چند شنبس امروز ؟ چندمه ؟ اه پس شمعش‌ کو ؟   فکر کنم رفتم توش  #17   حدودا  16-17   سال پیش تو همچین روزی یه جایی روی این کره یه خاکی یکی به دنیا اومد که عقایدش ،
صفحه اصلی عناوین مطالب تماس با من ماه اسکین پروفایل
اطلاعات
آمار کاربران
افراد آنلاین : 1
اعضای آنلاین : 0
تعداد اعضا : 21
--------------------------------------------

--------------------------------------------
آمار مطالب
کل مطالب : 37
کل نظرات : 47
--------------------------------------------
آمار بازدید
بازدید امروز : 100 نفر
باردید دیروز : 11 نفر
ورودی امروز گوگل : 0
ورودی گوگل دیروز : 0
بازدید هفته : 142 نفر
بازدید ماه : 124 نفر
بازدید سال : 902 نفر
بازدید کلی : 12,809 نفر
--------------------------------------------
اطلاعات شما
آِ ی پی : 3.134.77.195
مرورگر : Safari 5.1
سیستم عامل :
عضويت سريع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
مطالب پر بازدید
امروز تولدمه بازدید : 153
im back بازدید : 129
شُل بگیر بازدید : 127
خلصه بازدید : 121
به زودی بازدید : 111
کارگردانی بازدید : 107
یاد گرفتم . . بازدید : 105
تولدت مبارکـــ بازدید : 101
تغییر بزرگ بازدید : 95
کتاب بازدید : 93
نميدونم چرا بازدید : 91
دیدی چی شد؟ بازدید : 87
جلوتر بازدید : 85
مار نباشیم بازدید : 85
نظر سنجی
ﻧﻈﺮﺗﻮﻥ ﺭﺍﺟﺐ ﻭﺑﮕﺎﻩ مومن ؟
لینک های مفید
جستجو



چند شنبست امروز ؟

چند شنبس امروز ؟

چندمه ؟

اه پس شمعش‌ کو ؟

 

فکر کنم رفتم توش 

#17

 

حدودا 

16-17  

سال پیش تو همچین روزی یه جایی روی این کره یه خاکی یکی به دنیا اومد که عقایدش ، زندگیش ،

نوع زندگی کردنش با همسنای خودش متفاوت بود ، همه چیز رو از یه دید دیگه نیگا میکرد....

حالا به گذشتم نیگاه میندازم دارم پالس رو تو خودم میبینم...

و به خودم میگم به این میگن جهش...

 

 

من یه شخصیتی دارم که اگه تحقیر و کوچیک شم بیشتر و سریع تر پیشرفت میکنم 👊

 

البته خیلیا هستن / و میگفتن که ممرضا تو به درد هیچی نمیخوری ، هیچی نمیشی

 

خب این حرفا با گوشام غریبه نی. جاهای زیادی رفتیم از این کنایه ها شنیدیم ولی به قول شایع:

 

(( به یاد کسایی که جدی نمیگرفتنم، هنوز من تام و اونا جری قصه مند))

 

 

 

اما من با بیخیالیم هنوز اون خیلیا رو میبینم

که سرجاشون خشکشون زده و خیره به پیشرفت منن که چطور با سرعت باد دارم گذر میکنم...و به سمت هدفم میرم.‌..

 

 

هر سال که از زندگیم میگذره چیزای ‌جدید تری کشف میکنم و میفهمم .میشه گفت تجربه کسب میکنم

 

بعد یه مدت و کمی تجربه به این نتیجه رسیدم که تنها قدرتی

که میتونه به آدم انگیزه ی انجام کاری رو بده خود باوریه

آدم میتونه هر شکلی بشه با خود باوری ، تغییرات زیادی میکنه..

دیشب خودمو تو آینه دیدم ، همین صحنه رو دیدم ا

ما با شکل و شمایل دیگه ، چند سال پیش یه شکل دیگه بودم امسال یک شکل دیگه

و همه ی این شکل و شمایل ها بر اساس خود باوری و گوش کر کردن نسبت به حرفای مردم بوده

و مطمعنم اگه من به حرفای مردم احترام 

میگذاشتم الان همون کسی بودم که چند سال پیش بودم

 

توی این مدت خیلی اتفاقا افتاده و کسایی رو دیدم که فکر آشنا شدن با همچین آدمایی رو نمیکردم

و با چیزایی رو به رو شدم که باعث میشن زودتر پیشرفت کنم...

 

جدیت تو زندگی و ایمان ، بهم یه‌ انگیزه یه خاص میده برای جلو رفتن...

 

میشه گفت الان دیگه خودمو پیدا کردم...و میشناسم

 

عقاید ساخته یه تفکرات خودمو دارم 

دارم و حد و مرز مشخصی برای ‌خودم تعیین کردم...

 

چند مدت پیش ذره ای از خودمو تو تاریکیا پیدا کردم 

و فهمیدم چقدر پیچیده و گمم...

 

[ ممنونم از کسی که منو به خودم آورد و باعث شد دنبال خودم بگردم و خودمو پیدا کنم ، داداشم - ص.م ]

.

 

قبلا تفریح بودمو حالا دیگه نه ، شکو تردید بودمو حالا دیگه نه

 

 

 





بازدید : 67

سه شنبه 22 دی 1394 | 7:00 | نویسنده : 100RΔ
ارسال نظر
کد امنیتی رفرش



نام ارسال کننده: عابد

وجو دانسان سراسر از نعمتهایی است مانندخلاقیت و ابتکارو نوآوری،که خداوند در وجود هر انسان نهاده است ما باید با تلاش و کوشش وهمکاری و همفکری، به این چیزها دست بیابیم و از چیزهایی که خدوند به ما داده به خوبی استفاده کنیم
پاسخ : درسته مشتى .دمت گرم مشتى هستى👊👍

1394/10/25 || 20:05


.: Weblog Themes By mahskin :.

موضوعات وب
دست نوشته های مندست نوشته های من
عکس های منعکس های من
پيوندهاي روزانه
ایدی مدیر
ایدی مدیر
پشتیبانی
قالب طراحی سایت