وبگاه شخصی صدرا مومنی
سلام مشتیا... خوشین ؟ زندگی به کامه ؟   به نظرتون تکرار چیز خوبیه ؟ الان من دارم با تکرار زندگی میکنم و وقت میگذرونم... جالبه نه ؟   اگه یادتون باشه تو چند پست قبل گفتم   
صفحه اصلی عناوین مطالب تماس با من ماه اسکین پروفایل
اطلاعات
آمار کاربران
افراد آنلاین : 1
اعضای آنلاین : 0
تعداد اعضا : 21
--------------------------------------------

--------------------------------------------
آمار مطالب
کل مطالب : 37
کل نظرات : 47
--------------------------------------------
آمار بازدید
بازدید امروز : 99 نفر
باردید دیروز : 11 نفر
ورودی امروز گوگل : 0
ورودی گوگل دیروز : 0
بازدید هفته : 141 نفر
بازدید ماه : 123 نفر
بازدید سال : 901 نفر
بازدید کلی : 12,808 نفر
--------------------------------------------
اطلاعات شما
آِ ی پی : 18.221.85.33
مرورگر : Safari 5.1
سیستم عامل :
عضويت سريع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
مطالب پر بازدید
امروز تولدمه بازدید : 153
im back بازدید : 129
شُل بگیر بازدید : 127
خلصه بازدید : 121
به زودی بازدید : 111
کارگردانی بازدید : 107
یاد گرفتم . . بازدید : 105
تولدت مبارکـــ بازدید : 101
تغییر بزرگ بازدید : 95
کتاب بازدید : 93
نميدونم چرا بازدید : 91
دیدی چی شد؟ بازدید : 87
جلوتر بازدید : 85
مار نباشیم بازدید : 85
نظر سنجی
ﻧﻈﺮﺗﻮﻥ ﺭﺍﺟﺐ ﻭﺑﮕﺎﻩ مومن ؟
لینک های مفید
جستجو



يه جوره ديگه

سلام مشتیا...

خوشین ؟

زندگی به کامه ؟

 

به نظرتون تکرار چیز خوبیه ؟

الان من دارم با تکرار زندگی میکنم و وقت میگذرونم...

جالبه نه ؟

 

اگه یادتون باشه تو چند پست قبل گفتم 

 

» دارم

روی هدفم فکر میکنم «

 

که الان چند لول رفتم بالاتر تر و به هدفم نزدیک تر شدم👊

که به زودی عملی میشه و داغون صدا میکنه...📢

چون میشه گفت حدودا 60% روزمو با رپ میگذرونم و علاقه شدیدی به رپ و هیپ هاپ دارم 

احتمالا یه کاری در همین عنوان انجام میدم...

منتظر خبرای جدید باشین👍

 

راستی درمورد ادمای اطرافم

 ( دوستا ، آشنا ها و... دور و وریا )

 

کسایی که تو زندگی راکت بودن و همشون حرف بود و پیشرفت نداشتن

 رو دور انداختم البته میدونم زندگی هرکس به خودش مربوطه اما روی من هم تاثیر گذار بود...

 

حالا که یه مقدار بیشتر رفتم تو اجتماع و مردم

 کم‌کم دارم خودمو پیدا میکنم

که‌ 

چیم ؟

کیم ؟

از کجا اومدم ؟

به کجا میرم ؟

و...

 

جوابه خیلی از سوالامو گرفتم 

حالا که جوابامو گرفتم باید راه بیفتم به سمت هدف 👈

 

من همیشه هروقت کاری انجام میدادم از نیمه یا شاخه به شاخه انجامش ‌میدادم

اما این‌ دفه جدیه میخوام از‌ صفر شروع کنم با برنامه ریزی دقیق👊

 

درمورد تحصیل هم هنوز میشه گفت نظر خاصی ندارم 

[بایگانیش کردم درحال حاظر]

البته شاید بعد ها برم دنبالش

 

برا من مهم نیست تو این زمونه کی چی میگه 

مدرک تحصیلی مهمه یا شعور و فهم

پولدار بودن مهمه یا بدبخت بودن

زشت بودن یا خوشگلی

 

هرکی یه چی میگه من نمیدونم نظر ‌مردم چیه 

من نظر خودمو دارم عقاید خودمو دارم اونجوری که دوست دارم زندگی میکنم و میمیرم... 





بازدید : 70

پنجشنبه 19 آذر 1394 | 13:57 | نویسنده : 100RΔ
ارسال نظر
کد امنیتی رفرش



نام ارسال کننده: عابد

بقول سهراب سهپری:زندگی زمزمه پاک حیات ست، میان دو سکوت
زندگی، خاطره آمدن و رفتن ماست
لحظه آمدن و رفتن ما، تنهایی ست

من دلم می خواهد
قدر این خاطره را دریابیم.
پاسخ : ♥♥♥

1394/09/24 || 5:53


نام ارسال کننده: امیر حسین

زندگی همینه عشق من برو جلو
پاسخ : ♥عشقى

1394/09/19 || 14:35


.: Weblog Themes By mahskin :.

موضوعات وب
دست نوشته های مندست نوشته های من
عکس های منعکس های من
پيوندهاي روزانه
ایدی مدیر
ایدی مدیر
پشتیبانی
قالب طراحی سایت