وبگاه شخصی صدرا مومنی
ســـــــلام... سالـه نـو مبـارکـــــ «1394» امیدوارم سالِ  خوبی رو پیش رو داشته باشیم ... سالِ  قبل خیلیا پیشمون بودند و الان نیستند ، سالِ  قبل خیلی چیزا واسمون بی ارز
صفحه اصلی عناوین مطالب تماس با من ماه اسکین پروفایل
اطلاعات
آمار کاربران
افراد آنلاین : 1
اعضای آنلاین : 0
تعداد اعضا : 21
--------------------------------------------

--------------------------------------------
آمار مطالب
کل مطالب : 37
کل نظرات : 47
--------------------------------------------
آمار بازدید
بازدید امروز : 95 نفر
باردید دیروز : 11 نفر
ورودی امروز گوگل : 0
ورودی گوگل دیروز : 0
بازدید هفته : 137 نفر
بازدید ماه : 119 نفر
بازدید سال : 897 نفر
بازدید کلی : 12,804 نفر
--------------------------------------------
اطلاعات شما
آِ ی پی : 3.129.211.87
مرورگر : Safari 5.1
سیستم عامل :
عضويت سريع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
مطالب پر بازدید
امروز تولدمه بازدید : 153
im back بازدید : 129
شُل بگیر بازدید : 127
خلصه بازدید : 121
به زودی بازدید : 111
کارگردانی بازدید : 107
یاد گرفتم . . بازدید : 105
تولدت مبارکـــ بازدید : 101
تغییر بزرگ بازدید : 95
کتاب بازدید : 93
نميدونم چرا بازدید : 91
دیدی چی شد؟ بازدید : 87
جلوتر بازدید : 85
مار نباشیم بازدید : 85
نظر سنجی
ﻧﻈﺮﺗﻮﻥ ﺭﺍﺟﺐ ﻭﺑﮕﺎﻩ مومن ؟
لینک های مفید
جستجو



سال نو مبارک
ســـــــلام...
سالـه نـو مبـارکـــــ
«1394»
امیدوارم سالِ  خوبی رو پیش رو داشته باشیم ...
سالِ  قبل خیلیا پیشمون بودند و الان نیستند ،
سالِ  قبل خیلی چیزا واسمون بی ارزش بودند و الان واسمون ارزشمند شدند ،
سالِ  قبل  یه جور ، امسال یه جوره دیگه...
اون زندگیه یک نواخت رو میندازم دور ، سالِ  جدید رو با یه شخصیته جدید ردیف میکنم...
یه سری خراش های ریزی در درونم ایجاد شده ، که دارند روحم رو آزار میدند ،
اما اینا رو محو میکنم  قبل از اینکه خودشون محو بشن و اثر به جا بذارند...
و سعی میکنم خودم باشم...
ببخشید که دارم سر بسته و مبهم میگم حرفامو ...
و در اخر
 امیدوارم این وبگاه واسه همیشه پـــــایدار بمونه و بشه پله ارتباطـی بین من و رفیقای نابـم ..!
َ
عیـــدتـون مبـارکـــــــــ




بازدید : 65

شنبه 01 فروردین 1394 | 6:29 | نویسنده : 100RΔ
ارسال نظر
کد امنیتی رفرش



نام ارسال کننده: عابد

سلام به نظرم به نظرم وبلاگت عالیه
1394/01/01 || 7:03


نام ارسال کننده: Ali

عیدت مبارک داشم♥
قربونه شومااااااااااا....
پاسخ : به فدایه شما

1394/01/01 || 6:54


.: Weblog Themes By mahskin :.

موضوعات وب
دست نوشته های مندست نوشته های من
عکس های منعکس های من
پيوندهاي روزانه
ایدی مدیر
ایدی مدیر
پشتیبانی
قالب طراحی سایت